JOTI:n organisointi

Suomessa JOTI:a koordinoi Suomen Partiolaisten JOTI-koordinaattori (National JOTI Coordinator, NJiC) yhteistyössä Nettipartiolaisten kanssa. Ryhmä mm. hankkii JOTI-merkkejä ja vakuutuksia, neuvoo kaikenlaisissa JOTI-asioissa, kirjoittelee lehtijuttuja ja oppaita, kehittää joti.partio.net-palvelinta, kerää tilastoja ja tekee raportteja sekä ylläpitää suhteita eri tahoihin.

JOTI-koordinaattorina (NJiC) toimii Sasu Karttunen (etunimi.sukunimi (ät) partio.fi). Mikäli haluat mukaan kehittämään suomalaista JOTI:a ota rohkeasti yhteys JOTI-koordinaattoriin.

Nettipartiolaiset ry

Nettipartiolaiset ry on vuonna 1998 perustettu partioyhdistys, jonka toiminnan tarkoituksena on edistää partiotoimintaa Internetissä. Käytännössä tätä toteutetaan ylläpitämällä palvelinta partio.net sekä tukemalla Jamboree On The Internet-tapahtuman järjestämistä Suomessa. Yhdistyksen jäsenillä on etunimi.sukunimi@partio.net sähköpostiosoitteet. Nettipartiolaiset on ollut vuodesta 2007 Suomen Partiolaisten B-jäsen. http://www.partio.net/