Global JOTA-JOTI Challange ennakkotehtävät on nyt julkaistu

Vielä ehtii mukaan Global JOTA-JOTI Challangeen. Mukaan pääset rekisteröitymällä ryhmänä sivulla http://jotajoti.org

Jo rekisteröityneille ryhmille on lähtenyt allaoleva viesti, josta pääset suorittamaan ennakkotehtäviä:

"Hyvät partiolaiset,

Kiitos, että rekisteröidyit ryhmänä www.jotajoti.org -sivustolle.

Yksi järjestämistämme aktiviteeteista on Global JOTA-JOTI Challange, jossa tehtävänänne on suorittaa tehtäviä. Samoja tehtäviä suoritetaan ympäri maapalloa. Ratkaisunne lataatte Internettiin, josta tuomaristo voi ne tarkistaa ja muut JOTI:n osallistujat ihailla. Esimakuna voit katsoa muutamia viimevuoden pelin video tehtäviä javalokuvatehtäviä

Tehtäviä on yhteensä 29 ja ne tullaan jakamaan neljässä erässä. Ensimmäiset 5 tehtävää ovat nyt katsottavissa ja voit aloittaa haasteen. Saatte linkin seuraaviin tehtäviin JOTA-JOTI perjantaina, noin 18.00 suomen aikaa.

Muita tarjoamiamme aktiviteetteja ovat JamPuz ja ScoutCafe. Kerromme näistä aktiviteeteista lisää erillisessä mailissa. Lisätietoa näistä aktiviteeteista löydät www.jota-joti-vision2015.org.

Pitäkää hauskaa jo valmitsuessanne JOTA-JOTI:n,